Κάνε Δωρεάν Εγγραφή στο Newsletter για Αθήνα και Ενημερώσου για τις προσφορές μας, πάρε μέρος σε Διαγωνισμούς, Κέρδισε απίθανα δώρα, Μάθε πρώτος για όλα τα νέα μας!
(Μπορείς να διαγραφείς όποτε θέλεις)

F.A.Q. - Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις | Μεγάλες προσφορές & deals μόνο στο LiveDeal.gr

Γενικό FAQ

Τι είναι το LiveDeal;

Κάθε μέρα το LiveDeal προσφέρει σε όλους εσάς μία μοναδική προσφορά - Deal σε υπηρεσίες και προϊόντα από διάφορες επιχειρήσεις στην πόλη σας. Μπορούμε και σας προσφέρουμε τόσο μεγάλες εκπτώσεις, γιατί υποσχόμαστε στις επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε έναν ελάχιστο αριθμό αγοραστών. Αυτό ονομάζεται “συλλογική αγοραστική δύναμη!"


Γιατί διαφέρει το LiveDeal;

Επειδή κοιτάμε πάντα οι προσφορές που ψάχνουμε για εσάς να είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες, οικονομικές και προπάντων να αξίζουν τα λεφτά τους! Επειδή είμαστε φερέγγυοι απέναντι στα μέλη μας και τις επιχειρήσεις που συνεργαζόμαστε, άλλωστε στα τόσα χρόνια λειτουργίας τα μέλη μας το αποδεικνείουν καθημερινά και τους ευχαριστούμε! Επειδή οι δυνατότητες διαχείρισης που προσφέρουμε Δωρεάν στα μέλη μας, δεν υπάρχουν πουθενά αλλού σε παρόμοια site και είναι πραγματικά πρωτοποριακές, δείτε το και μόνοι σας δημιουργώντας τώρα ένα δωρεάν λογαριασμό - και φυσικά, επειδή σκεφτόμαστε ακριβώς σαν εσάς για το καθημερινό σας κέρδος!


Θα πρέπει να καλέσω και άλλους να εγγραφούν για να πάρουμε το LiveDeal;

Δεν είναι απαραίτητο – τα μέλη μας είναι χιλιάδες και αποτελούν ένα ήδη τεράστιο Group. Σε περίπτωση όμως που θα θέλετε να μοιραστείτε ένα Deal με τους φίλους σας, μπορείτε να τους καλέσετε στο LiveDeal και όλοι μαζί να διασκεδάσετε χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε.


Μου αρέσει το σημερινό LiveDeal - Πως μπορώ να το πάρω;

Απλά πατήστε "Αγόρασέ το" πριν τα μεσάνυχτα όμως, όπου η προσφορά θα λήξει.


Αγόρασα την προσφορά, πότε παίρνω το κουπόνι μου;

Το κουπόνι που μόλις αγοράσατε από εμάς είναι αμέσως διαθέσιμο στο λογαρισμό σας προς εκτύπωση αν το αγοράσετε με Paypal, κάρτα ή Πορτοφόλι, στην περίπτωση που το αγοράσετε με κατάθεση θα είναι διαθέσιμο μόνο στο email που θα δηλώσετε ενώ αν το αγοράσετε με αντικαταβολή θα σας σταλεί ακτυπωμένο στο χώρο σας. Δεν χρειάζεται να περιμένετε να λήξει η προσφορά. Αμέσως μετά την αγορά σας και αφού η προσφορά ενεργοποιηθεί, μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το χρησιμοποιήσετε (διαβάζετε πάντα τις προϋποθέσεις της κάθε προσφοράς).


Πως μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε μέσω Πιστωτικής / Χρεωστικής / Προπληρωμένης κάρτας - Paypal - Πορτοφόλι, με Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό και με Αντικαταβολή (δείτε εδώ).


Τι θα συμβεί αν ένα LiveDeal δεν καταφέρει να φτάσει τον απαιτούμενο αριθμό αγοραστών για να γίνει ενεργό;

Αν ένα Deal δεν καταφέρει να φτάσει τον απαιτούμενο αριθμό αγοραστών, τότε ακυρώνεται και δεν χρεώνεστε τίποτα. Σας ευχόμαστε καλύτερη τύχη την επόμενη φορά! Έτσι, αν πραγματικά θέλετε την προσφορά του LiveDeal, φροντίστε να την πάρουν και οι φίλοι σας, στο χέρι σας είναι.


Θα πρέπει να χρησιμοποιήσω το LiveDeal κουπόνι την ίδια ημέρα που θα το αγοράσω;

Όχι. Τα περισσότερα LiveDeal κουπόνια έχουν ημερομηνία λήξης, αλλά δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσετε την ίδια ημέρα που τα αγοράσατε.


Αγόρασα ένα Deal από το LiveDeal - πως θα το χρησιμοποιήσω;

Μόλις ενεργοποιηθεί η προσφορά και ολοκληρωθεί η χρέωση σας, θα λάβετε ένα email με το κουπόνι σας όπου θα μπορείτε να το εκτυπώσετε. Μπορείτε επίσης να κάνετε είσοδο στο LiveDeal και να το εκτυπώσετε και εκεί. Το κουπόνι θα έχει όλες τις οδηγίες που χρειάζεστε για να το εξαργυρώσετε, όπως επίσης και χάρτη της επιχείρησης! Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το σύστημά μας αποστέλει το κουπόνι σας με έναν κωδικό όπου είναι μοναδικός για ασφάλεια.


Αγόρασα ένα Deal αλλά το κουπόνι δεν ήρθε στο email μου.

Αν η προσφορά δεν έχει ενεργοποιήθεί ακόμα, το κουπόνι θα σας σταλεί μόλις αυτό γίνει. Αν η προσφορά ενεργοποιήθηκε, τότε το κουπόνι σας θα σταλεί στο email σας αμέσως μετά την αγορά ή μετά από 2 λεπτά, επίσης το κουπόνι που αγοράσατε θα υπάρχει και στη σελίδα του λογαριασμού σας, στην καρτέλα "τα κουπόνια μου". Προσοχή: να ελέγχετε πάντα και την Ομαδική ή Ανεπιθύμητη αλληλογραφία του e-mail σας καθώς τα e-mail που στέλνουμε μπορεί να σας έρχονται εκεί λόγω του ότι μπορεί να μην έχετε δηλώσει ως ασφαλή αποστολέα το info@livedeal.gr.


Το κουπόνι μου εμφανίζεται με περίεργους χαρακτήρες, τι πρέπει να κάνω;

Το LiveDeal χρησιμοποιεί κωδικοποίηση χαρακτήρων (encoding) UNICODE UTF-8. Αν δεν εμφανίζεται σωστά το κουπόνι σας στη διαδικασία εκτύπωσης θα πρέπει να ρυθμίσετε την κωδικοποίηση χαρακτήρων στον browser που χρησιμοποιείτε σε "UTF-8" / Αυτόματος Εντοπισμός "Universal" / Αυτόματη Επιλογή (ανάλογα τον browser που χρησιμοποιείτε π.χ. Mozilla Firefox, Internet Explorer, Chrome κ.λ.π.). Συνήθως ρυθμίζετε από το κεντρικό μενού του browser πατώντας "προβολή" και μετά "κωδικοποίηση χαρακτήρων".


Γιατί το κουπόνι μου δεν αναγράφει το ονοματεπώνυμό;

Στα κουπόνια που σας δίνει το LiveDeal δεν χρειάζεται να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο σας, φυσικά για λόγους ασφαλείας, απορρήτου και διευκόλυνσης (π.χ. να το δώσετε σε φίλο σας). Ο "Μοναδικός Κωδικός" που εμφανίζεται στο κουπόνι σας επάνω δεξιά και το μοναδικό QR Code, αρκεί για να το εξαργυρώσετε στην αντίστοιχη επιχείρηση. Επίσης, θα πρέπει ο χρήστης της υπηρεσίας ή του προϊόντος, να συμπληρώσει τα στοιχεία του στο αντίστοιχο πεδίο που θα υπάρχει στο κουπόνι κατά την εξαργύρωση.


Μπορώ να αγοράσω ένα LiveDeal και να το κάνω δώρο σε κάποιον άλλο;

Ναι. Ενημερώνουμε όλες τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το LiveDeal ότι διαθέτουμε στα μέλη μας και Δωροκουπόνια, αν κάποια επιχείρηση δε συμφωνεί, αναγράφεται στη σελίδα της προσφοράς, αν συμφωνεί, τότε κάντε το Δώρο σας γρήγορα! Για να στείλετε το Δώρο σας, επιλέξτε "αγορά deal ως Δώρο" στη σελίδα πληρωμής.


Μισό λεπτό, είστε σίγουροι ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως δώρο;

Ναι!


Αν δεν χρησιμοποιήσω όλη την αξία του κουπονιού που αγόρασα από το LiveDeal σε μία επίσκεψη, θα μπορώ να χρησιμοποιήσω το υπόλοιπο κάποια άλλη φορά;

Όχι, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Δεν μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποια υπηρεσία με κάποια άλλη, αλλά ούτε και να σας επιστραφούν χρήματα για κάτι που δεν χρησιμοποιήσατε. Φέρτε και ένα φίλο μαζί - μάθετε να μοιράζεστε!


Μπορώ να συνδυάσω μία προσφορά από το LiveDeal με κάποια άλλη προσφορά;

Όχι, εκτός αν το LiveDeal ορίζει ρητά το αντίθετο για την προσφορά.


Τι ισχύει γενικά για κάθε κουπόνι του LiveDeal (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στην προσφορά):

Δεν ισχύει για εξαργύρωση σε μετρητά. Δεν εξαργυρώνεται για άλλη υπηρεσία ή προϊόν. Πρέπει να εξαργυρωθεί στην πρώτη επίσκεψη. Δεν καλύπτει φόρους ή φιλοδωρήματα αν προκύψουν. Δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλες προσφορές (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά για την προσφορά). Μερική εξόφληση: Αν εξαργυρώσετε το κουπόνι σας για μικρότερη αξία από αυτή που αναγράφεται σε αυτό, δεν θα έχετε κανένα δικαίωμα επιστροφής μετρητών για την υπόλοιπη αξία αυτού. Θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του εμπόρου να εξαργυρώσετε την υπόλοιπη αξία με κάποια άλλη υπηρεσία ή προϊόν που παρέχει ο έμπορος. Αν το κουπόνι σας λήξει θα είναι στη διακριτική ευχέρεια του εμπόρου να: (1) σας επιτρέψει να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας για την υπηρεσία ή το προϊόν που αναγράφεται στο κουπόνι ή (2) σας επιτρέψει να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας για κάποια άλλη υπηρεσία ή προϊόν που θα ισούται με την αξία που πληρώσατε. Το κουπόνι αυτό μπορεί να εξαργυρωθεί για υπηρεσίες και προϊόντα μόνο στην επιχείρηση που αναγράφεται σε αυτό. Ο έμπορος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την εξαργύρωση του κουπονιού. Τα κουπόνια δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σε μετρητά από εμάς ή να επιστραφούν σε εμάς σε καμία περίπτωση. Σε καμία περίπτωση το LiveDeal αλλά και ο έμπορος δεν είναι υπεύθυνοι αν το κουπόνι χαθεί ή καταστραφεί. Η ορθή χρήση κουπονιών υπόκεινται στις Προϋποθέσεις Χρήσης όπως αναγράφονται στο LiveDeal. Οι προσφορές που χρειάζονται περισσότερες επισκέψεις, συνεδρίες κ.α. για να ολοκληρωθούν, δεν είναι μεταβιβάσιμες και δεν μπορείτε να τις μοιραστείτε με τρίτους αν τις ξεκινήσετε.


Χρεώνομαι κάτι αν λάβω μέρος στο LiveDeal της ημέρας;

Όχι - χρεώνεστε μόνο αν η προσφορά του LiveDeal καταφέρει να φτάσει τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό αγοραστών που θα χρειαστεί, για να γίνει ενεργή.


Είναι ασφαλές το LiveDeal;

Εξαιρετικά. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μεταφέρονται μέσω ασφαλής σύνδεσης και κωδικοποιούνται με το πρωτόκολλο SSL. Σε καμία περίπτωση δεν αποθηκεύουμε στοιχεία πιστωτικών καρτών στη βάση δεδομένων μας.


Μπορώ να επιστρέψω ένα κουπόνι που αγόρασα από το LiveDeal;

Διαβάστε αυτό και μετά αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@livedeal.gr ή τηλεφωνήστε μας στο (030) 211 800 8044 (10:00-16:00).


Τι θα συμβεί αν αγοράσω ένα LiveDeal κουπόνι και η επιχείρηση που συνεργάζεστε κλείσει;

Αν συμβεί κάτι που καθιστά αδύνατη την εξόφληση τoυ κoυπoνιoύ πoυ αγoράσατε από το LiveDeal, να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.


Πως μπορώ να συνεργαστώ κι εγώ ως επιχείρησή με το LiveDeal;

Αν έχετε επιχείρηση και θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα πατώντας εδώ ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (030) 211 800 8044 (10:00-16:00) και μέσω email στο info@livedeal.gr.


Μόλις έστειλα πρόσκληση για ένα LiveDeal σε έναν φίλο μου - τι γίνεται μετά;

Αν ο φίλος σας κάνει την πρώτη του αγορά στο LiveDeal μέσα στην περίοδο που αναγράφουμε από τη στιγμή που πάτησε στο link που του στείλατε, θα σας στείλουμε ένα σχετικό email που θα σας ενημερώνει ότι ο λογαριασμός σας πιστώθηκε. Θυμηθείτε να στέλνετε προσκλήσεις σε άλλους μέσω του LiveDeal και των ειδικών συνδέσμων που υπάρχουν.


Τι γίνετε αν κάποιος φίλος που προσκάλεσα, έκανε εγγραφή στο LiveDeal - παίρνω κάτι γι' αυτό;

Φυσικά! Αν κάποιος που προσκαλέσατε κάνει εγγραφή μέσα στην περίοδο που αναγράφουμε, θα πιστώσουμε τον λογαριασμό σας, μόλις κάνει την πρώτη του αγορά από εμάς.


Μπορώ να σας προτείνω σε όσους θέλω;

Ναι!


Πώς μπορώ να προτείνω το LiveDeal σε άλλους;

Σε κάθε σελίδα προσφοράς υπάρχουν σχετικά links, που σας βοηθάνε να μας προτείνετε μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων “email”, Facebook και Twitter! Επίσης, στη σελίδα του λογαριασμού σας, μπορείτε να βρείτε το προσωπικό σας link πρόσκλησης και να το μοιραστείτε όπου και με όποιον εσείς θέλετε.


Τι είναι η υπηρεσία Πορτοφολιού που προσφέρετε;

Στο πορτοφόλι σας αποθηκεύονται τα ποσά που κερδίζετε από προσκλήσεις φίλων, μπορείτε να προσθέσετε και μόνοι σας χρήματα εκεί για να είστε πάντα έτοιμοι για την επόμενη αγορά σας από εμάς και επίσης, μπορούμε να προσθέσουμε χρήματα που καταθέσατε σε τραπεζικό μας λογαριασμό για να αγοράσετε τις προσφορές μας!


Πως ξοδεύω τα χρήματα που με πιστώσατε;

Απλά, μόλις φτάσετε στη σελίδα πληρωμής, επιλέξτε να πληρώσετε με τα χρήματα που έχετε στο πορτοφόλι σας! Αν τα χρήματα που βρίσκονται εκεί, δεν είναι αρκετά για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή, τότε θα μπορείτε να συμπληρώσετε το υπόλοιπο του ποσού με ένα διαφορετικό τρόπο πληρωμής.


Πόσες προσκλήσεις μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας σας;

Δεν υπάρχει όριο σε προσκλήσεις που θέλετε να κάνετε, αρκεί να μη γίνεται κατάχρηση της υπηρεσίας.


Έλαβα κωδικούς πρόσκλησης από τρία άτομα - επιβραβεύονται όλοι;

Όχι, μόνο o τελευταίος κωδικός που θα επιλέξετε πριν κάνετε την πρώτη σας αγορά θα επιβραβευτεί. Προσέξτε ποιόν θα προτιμήσετε … μπορεί κάποιος να παρεξηγηθεί!


Γιατί παρουσιάζετε μόνο μία προσφορά την ημέρα; Θέλω περισσότερες!

Θέλουμε να κάνουμε πιο απλά τα πράγματα για εσάς και όχι να τα δυσκολέψουμε. Αντί να σας παρέχουμε πληθώρα επιλογών με αποτέλεσμα να μην ξέρετε τι να διαλέξετε, εμείς εστιάζουμε σε μία και την προσφέρουμε σε πραγματικά αχτύπητη τιμή! Μείνετε ζωντανά συνδεδεμένοι στο LiveDeal για λίγες ημέρες και να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει.


Πότε θα έρθει και στη πόλη μου το LiveDeal;

Η επιθυμία σας είναι «διαταγή»! Σκοπός του LiveDeal είναι να επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα. Αν θέλετε να βοηθήσετε κι εσείς σε αυτό, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@livedeal.gr, τηλεφωνικά στο (030) 211 800 8044 (10:00-16:00) ή συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα πατώντας εδώ.


Που είναι η έδρα του LiveDeal;

Το LiveDeal εδρεύει στην Αθήνα και το δίκτυο των συνεργατών του «απλώνεται» μέρα με τη μέρα σε ολόκληρη την Ελλάδα.

FAQ Πληρωμών

Τι πρέπει να επιλέξω κατά τη διαδικασία πληρωμής;

Θα πρέπει να επιλέξετε έναν από τους τρόπους πληρωμής που επιθυμείτε, Paypal, Κάρτα (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη), Πορτοφόλι, Κατάθεση ή Αντικαταβολή.


Δεν έχω λογαριασμό μέλους, μπορώ να πληρώσω με Μετρητά;

Φυσικά. Πατήστε Αγόρασέ Το στην προσφορά και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει περισσότερο ή επικοινωνήστε μαζί μας στο (030) 211 800 8044 (10:00-16:00) ή στο info@livedeal.gr για να σας ενημερώσουμε πως.


Τι θα συμβεί μετά την online πληρωμή μέσω κάρτας, paypal ή πορτοφόλι μέλους;

Μέσα σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα αποδεικτικό email που θα επιβεβαιώνει την επιτυχή αγορά του κουπονιού και στο δεύτερο email θα λάβετε το κουπόνι σας. Επίσης το κουπόνι σας θα περιλαμβάνει αναλυτικά όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να το εξαργυρώσετε. Εάν η προσφορά δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, το δεύτερο email με το κουπόνι σας θα φτάσει όταν αυτό γίνει. Εάν η προσφορά δεν καταφέρει να ενεργοποιηθεί πριν τελειώσει ο χρόνος, η κάρτα σας τελικά δεν χρεώνεται και κανείς δεν παίρνει την προσφορά.


Τι θα συμβεί μετά την offline πληρωμή μέσω άλλων τρόπων πληρωμής που προσφέρετε;

Ακολουθήστε της οδηγίες στην εκάστοτε σελίδα πληρωμής που θα επιλέξετε.


Τι γίνεται αν θέλω να στείλω την προσφορά ως δώρο σε φίλο μου (Δωροκουπόνι);

Όταν αγοράζετε μία προσφορά και θέλετε να τη στείλετε ως δώρο σε ένα φίλο σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα email θα σταλεί στον παραλήπτη αμέσως μόλις η κάρτα σας χρεωθεί, με όλες τις οδηγίες που χρειάζεται για να εξαργυρώσει το δωροκουπόνι του. Αυτό θα γίνει βέβαια, όταν η προσφορά γίνει ενεργή. Εάν η προσφορά δεν καταφέρει να ενεργοποιηθεί πριν τελειώσει ο χρόνος που χρειάζεται, η κάρτα σας δεν χρεώνεται και ο φίλος σας δεν παραλαμβάνει κανένα σχετικό email.


Τι γίνεται αν θέλω να στείλω μια Δωροκάρτα σε φίλο μου;

Όταν θέλετε να αγοράσετε μία Δωροκάρτα για ένα φίλο σας και τη στείλετε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο (email), απλά ακολουθήστε τα βήματα και ένα email θα σταλεί στον παραλήπτη αμέσως μόλις η κάρτα σας χρεωθεί, με όλες τις σχετικές οδηγίες που θα χρειαστεί για να εξαργυρώσει την Δωροκάρτα του.


Μπορώ να ακυρώσω την αγορά μου;

Διαβάστε αυτό και μετά αν θέλετε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@livedeal.gr ή τηλεφωνήστε μας στο (030) 211 800 8044 (10:00-16:00).


Δεν μου φτάνει το υπόλοιπο που έχω στο λογαριασμό μου για να ολοκληρώσω μία αγορά, τι να κάνω;

Κάντε πρώτα είσοδο σαν μέλος και πατήστε "Πρόσθεσε Χρήματα", είτε από τον λογαριασμό σας, είτε από από αυτή τη σελίδα, δίπλα από την αναγραφή του υπολοίπου σας. Στη σελίδα που θα μεταφερθείτε θα μπορέσετε να προσθέσετε τα χρήματα που σας χρειάζονται για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.


Είναι αυτό ασφαλές;

Εξαιρετικά ασφαλές. Η διαδικασία πληρωμής, πραγματοποιείται σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον “SSL secure 256bit” , και το μικρό «λουκέτο» στο εικονίδιο του browser σας, το επιβεβαιώνει. Σε καμία περίπτωση. τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται στους server μας!

Συνεργαζόμενες Τράπεζες      Συνεργαζόμενες Τράπεζες
        

Πιστοποίηση για ασφαλής online συναλλαγές με Paypal από το 2007